نکاتی برای بازکردن و تعمیرات جاروبرقی بوش

قبل از باز کردن دستگاه خود ، جهت تعمیر جاروبرقی بوش ، دوشاخه ی سیم رابط را از پریز برق بیرون بیاورید تا خطر برق گرفتگی به وجود نیاید.اهرم خار پلاستیکی نگهدارنده در مخزن جمع آوری زباله ی جاروبرقی بوش ، را به طرف بالا بکشید تا خار پلاستیکی از بدنه ی جاروبرقی بوش آزاد شود سپس در مخزن را از محل خود خارج کنید.پس از باز کردن پیچ های اتصال قاب های پلاستیکی بدنه ی جارو برقی بوش ، به وسیله پیچ گوشتی مناسب ، خار پلاستیکی نگهدارنده ی قاب ها را آزاد کنید.
برای بیرون آوردن مارپیچ مربوط به پتانسیومتر کنترل سرعت موتور ، ابتدا سمت راست مارپیچ را به وسیله ی دم باریک از محل آن خارج کنید. سپس انتهای سمت چپ مارپیچ را در جهت فلش از پتانسیومتر خارج کنید.رابط میله ای روشن و خاموش کردن کلید اصلی جاروبرقی بوش را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا قسمت های تخت میله در شیار قرار گیرد. سپس رابط میله ای را به طرف بالا بکشید تا از محل خود خارج شود.

هنگام باز کردن محفظه ی نگهدارنده ی موتور جارو برقی بوش ، راه حل منطقی را که موارد آن در دستور کارها یا دفترچه ی راهنمای جاروبرقی بوش آمده است ، به کار برید. انجام روش اشتباه می تواند خسارت بزند.برای جدا کردن مجموعه ی سیم جمع کن و برد الکترونیک کنترل سرعت جاروبرقی بوش ، به وسیله ی پیچ گوشتی دوسوی مناسب ، خار پلاستیکی نگه دارنده ی سیم جمع کن را آزاد کنید.پس از آزاد کردن خار پلاستیکی نگهدارنده ی سیم جمع کن ، مجموعه ی سیم جمع کن و برد الکترونیک را به طور کشویی به طرف بالا بکشید تا از محفظه ی نگهدارنده ی موتور جاروبرقی بوش جدا شود.
برای باز کردن قاب های پلاستیکی نگهدارنده ی موتور جاروبرقی بوش ، به وسیله ی پیچ گوشتی دو سوی مناسب ، خار پلاستیکی نگهدارنده ی قاب ها را آزاد کنید.سر سیم مربوط به سیم موتور و برد الکترونیکی جاروبرقی بوش خود را برای تعمیر جاروبرقی بوش ، با دم باریک بگیرید و از محل خود بیرون بیاورید.برای خارج کردن موتور جاروبرقی بوش از محل خود ، موتور را با دست بگیرید و آن را آهسته به طرف بالا حرکت دهید تا مجموعه ی موتور و لاستیک های لرزه گیر و نگهدارنده ی موتور از قاب آن جدا شود.هنگام باز کردن پیچ نگهدارنده ی پروانه ی مکش هوا به محور موتور جاروبرقی بوش ، از وسایل مناسب استفاده کنید.برای جلوگیری از مصدوم شدن دست خود توسط لبه های تیز پروانه ی مکنده ی هوای جاروبرقی بوش ، از دستمال پارچه ای چند لایه استفاده کنید.

خدمات تعمیرگاه جاروبرقی دیبا سرویس:

تعمیرات جاروبرقی ال جی

تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

تعمیرات جاروبرقی آاگ

و سایر برندهای جاروبرقی

خواندن 20810 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.