سرویس سیم پیچی سرک جاروبرقی بوش

یکی از مزایای جاروبرقی قوطی دار بوش در این است که قسمتی که بر روی زمین کشیده و حرکت داده می‌شود سبک تر از جاروبرقی ایستاده تک قسمتی بوش می‌باشد.
عیب آن این است که قدرت موتور می‌بایست اول به محفظه قوطی جاروبرقي برسد و بعد به سرک جاروبرقي انتقال پیدا کند.

توجه : شما عزیزان جهت تعمیرات جاروبرقی بوش خود می توانید با تعمیرگاه جاروبرقی دیبا سرویس تماس حاصل نمایید

اتصال سیم‌ها مابین دو قطعه معمولاً منشأ مشکل می‌باشند، حتی در جاروبرقی قوطی دار بوش با کیفیت بالا این مسئله صدق می‌کند. این بدان دلیل است که چهار قسمت برای اتصال سیم‌ها وجود دارند:

١.اتصال از محفظه قوطی به خرطومی.
٢.از یک سر خرطومی به سر دیگر.
٣.از یک سر سرک جارو به سر دیگر
٤.و در درون خود سرک جاروبرقی.

در قسمت انتهائی هر سیم یک متصل کننده وجود دارد. اگر اتصالات به درستی انجام نگرفته باشند، سرک جاروبرقی بوش کار نخواهد کرد.

در بیشتر مواقع سرویس سیم کشی سرک جاروبرقي بوش به سادگیس نیاز به این دارد که هر کدام از متصل کننده‌ها چک گردیده و در جای خود محکم گردند. اگر اتصال خاصی مدام قطع و وصل می‌شود، می‌توانید اتصال نر و ماده را با استفاده از کاغذ سنباده و یک قوطی هوا تمیز نمائید.

سیم های قطع شده و یا عایق های مستعمل می‌توانند که به وسیله چسب الکتریکی دوباره متصل گردند. اما سیم می‌تواند که در درون خرطومی قرار گرفته باشد که در اینصورت لازم است که خرطومی هم تعویض گردد.

سرویس برس چرخنده (Beater Bar) جاروبرقي بوش :

برس چرخنده در یک جاروبرقی قوطی شکل بوش به همان شکل سرویس می‌شود که در جاروبرقی ایستاده به این شکل:

مرحله اول: کلیپ‌ها در هر دو سر انتهائی برس چرخنده را باز نمائید و تسمه محرک را از سرک جارو بکشید. در اکثر اوقات آنچه را که می‌بایست انجام دهید تمیز کردن برس و دو قسمت انتهائی می‌باشد. تمامی هوا و الیاف فرش و موکت را که به دور آن چرخیده است را خارج نمائید.

مرحله دوم: اگر نیاز است، سرپوش انتهائی برس چرخنده لبه بیرون آمده را جدا نمائید تا بتوانید برس را از دسته جدا کنید و آن را تمیز نموده و یا تعویض نمائید.

مرحله سوم: تسمه محرک را تست نمائید و اگر صدمه دیده و یا مستهلک گردیده آن را تعویض نمائید.

مرحله چهارم: در زمانی که برس چرخنده را تعویض می‌نمائید، مطمئن شوید کشش کافی بر روی تسمه محرک وجود دارد تا بتوانید برس را بچرخانید به وسیله کشش تسمه. اگر تسمه شل باشد، آن را به وسیله استفاده از توضیحات بروشور جاروبرقي بوش و يا دفترچه ي راهنماي جاروبرقي بوش تنظیم نمائید.

خدمات تعمیر جاروبرقی دیبا سرویس:

تعمیرات جاروبرقی ال جی

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

و سایر برندهای جاروبرقی

خواندن 5804 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.