راهنمای کامل عیب یابی و تعمیر جاروبرقی ال جی

نکاتی در مورد عیب یابی،رفع مشکل و تعمیر جاروبرقی ال جی

* کیسه جاروبرقی ال جی را جایگزین کنید و تمام فیلتر ها را تمیز کنید.

* مطمئن شوید که راههای هوایی در جاروبرقی ال جی تمیز هستد. هر گونه انسداد که در لوله با استفاده از یک دسته جارو یا یک سیم آویز روکش خم شده تمیز کنید . دقت کنید که به بیشتر بودن انسداد بسته در آن یا پانچ از طریق لوله با سیم نیست.

* تسمه ها را تعویض کنید. مطمئن شوید که تسمه ها بر روی غلتک قلم مو درگیر شده اند ، محور متحرک است ، و یا هر گونه قطعات متحرک دیگر ، مانند غلتک های قدرت متحرک.

لغزش تسمه ممکن است بویی متمایز تولید کند ، که از لاستیک گرم و پلاستیک داغ است.

*غلتک قلم مو را تمیز کنید و مطمئن شوید که نخ ریسی به طور آزادانه می چرخد. یاطاقان را روغن کاری کنید. یاطاقان و یا کل غلتک قلم مو را جایگزین کنید ، اگر برای تعمیرات جاروبرقی ال جی ضروری است .

راهنمای کامل عیب یابی و تعمیر جاروبرقی ال جی

غلتک قلم مو ها ممکن است از چوب ساخته شده باشند ، مخصوصا در مدل های قدیمی جاروبرقی های ال جی ، یا بدون پلاستیک باشند برای تعمیر مدل های جدید تر جاروبرقی ال جی.

چک کنید تا مطمئن شوید که غلتک قلم مو واقعا هنگامی که باید ، در حال چرخش است. یک راه این است که جاروبرقی ال جی خود را روشن کنید و با دقت زیر آن را نگاه کنید. هرگز هنگام چرخش به غلتک قلم مو دست نزنید ، و مطمئن شوید که برای گرفتن و جمع کردن پارچه و مو و غیره تمیز هستند.

*بعضی از جاروبرقی های ال جی یک قرقره زنجیری یا یک سوئیچ دارند که بر روی غلتک قلم مو آزاد است وقتی که دسته آن بالا می آید یا وقتی که سوئیچ برای کف سخت (زمین) تنظیم می شود. مطمئن شوید که سویئچ برای فرش تنظیم شده و وقتی که دسته آن پایین است قرقره زنجیر درگیر است .

* مسیر های الکتریکی را دنبال کنید ، مخصوصا اگر جاروبرقی ال جی روشن نمی شود. از یک مولتی متر استفاده کنید تا به طور پیوسته چک کنید. شما به دنبال مدار باز باشید. هر بخش از این مسیر را که فاقد پیوستگی و اتصال است جایگزین کنید. مطمئن شوید تا از فیوز درست استفاده کردید. قطع کننده های زیر را تنظیم مجدد کنید :

1) از دو شاخه فقط قبل از سوپیچ.

2) در سراسر سویئچ وقتی که سویئچ بسته است. ( در حالت on ).

3 ) در سراسر هر فیوز یا قطع کننده های ساخته شده درون جاروبرقی ال جی.

4) از سویئچ به موتور.

شما عزیزان جهت تعمیرات جاروبرقی خود می توانید با دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی تماس حاصل نمایید.

خواندن 17486 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.