مشخصات کامل  جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24

جارو کردن و نظافت، از جمله کار های روزمره و مهم هر خانه و یا اداره و . . . است که به لطف جاروبرقی ها این کار آسان شده است. استفاده از جاروهای دستی و حتی مکانیکی دیگر کاربرد چندانی در زندگی بشر امروزی ندارند و جاروهای برقی، جای این ابزار آلات قدیمی را گرفته اند.

سامسونگ، تولید و عرضه ‌کننده ی محصولات با ‌کیفیت، در زمینه‌ های مختلف از جمله لوازم خانگی برقی است. ویژگی های این شرکت از جمله نوآوری، استفاده از مواد با‌ کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، موجب جذب مخاطبین زیادی شده است که همگی از محصولات این برند رضایت دارند.

یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت شرکت « سامسونگ »، جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24 است. جاروبرقی هایی که امروزه ساخته می شوند، یا کیسه ای هستند و یا مخزنی و هر کدام دارای مزایای مختلفی هستند و جاروبرقی سامسونگ مدل « QUEEN-24 »، از نوع کیسه ای می باشد. در این مقاله به ذکر مشخصات این جاروبرقی زیبا و کاربردی و قطعات جاروبرقی مذکور می پردازیم :

اطلاعات کلی درباره ی جاروبرقی سامسونگ مدل « QUEEN-24 » :

همانطور که گفته شد جاروبرقی « QUEEN-24 » از نوع کیسه دار است و ظرفیت آن برای جمع آوری زباله و خاک بسیار بالا است. موتور این دستگاه دارای توان 2400 واتی است که در نوع خود بسیار قدرتمند است. این جارو از یک فیلتر هپا (HEPA13 ) در قسمت خروجی هوا در پشت دستگاه بهره می برد که هوای خروجی را بسیار پاک و تمیز تحویل محیط می دهد. هوای خروجی این دستگاه به لطف فیلترهایش تا بیش از 99 درصد پاک سازی شده است و این اطمینان به کاربران می دهد که هوای خارج شده از آن فاقد گرد و غبار است.

حمل این جاروبرقی که وسیله ای نسبتا سنگین است، با طراحی فوق العاده ای که دارد بسیار آسان است. طراحی این جاروبرقی به گونه ای است که دارای دو چرخ بزرگ و دو چرخ کوچک در زیر بدنه ی می باشد که به راحتی در سطوح مختلف می تواند جا به جا شود.

هم چنین جاروبرقی سامسونگ مدل « QUEEN-24 » دارای یک دکمه ی تنظیم قدرت مکش است که بر روی بدنه تعبیه شده و این امکان را به کاربر می دهد که برای سطوح مختلف، مکش موتور را تنظیم کند. مخزن 4 لیتری این دستگاه گنجایش بسیار مناسبی را برای قرار گیری زباله ها در آن فراهم کرده است.

مشخصات کامل  جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24

مشخصات فنی جاروبرقی سامسونگ مدل « QUEEN-24 »

جاروبرقی سامسونگ مدل « QUEEN-24 » ، یکی از جاروبرقی های مدل کیسه دار شرکت « سامسونگ » است که دارای وزن 6.5 کیلوگرمی است و در ابعاد زیر است : 43 سانتی متر طول، 29 سانتی متر عرض و 24 سانتی متر ارتفاع.

موتور این جاروبرقی قدرت 2400 واتی دارد و قابلیت جذب مایعات در جاروبرقی « QUEEN-24 » وجود ندارد. سیم جمع کن اتومات دارد و دکمه ی کنترل روی دسته ندارد.

فیلتر هوا دارد و پاکت نیز دارد اما کیسه اش دائمی است. فیلتر این جاروبرقی از نوع سایکلون می باشد. توان مکش جاروبرقی (QUEEN-24 ) 650 وات است.

یک عدد کیسه ی یک بار مصرف و سری دو طرفه نیز به همراه جاروبرقی « QUEEN-24 » است. طول کابل این جارو 7 متر است و این جارو مجهز به نشانگر پر بودن مخزن نیز هست.

مخزن این جارو 4 لیتر گنجایش دارد و میزان صدایی که تولید می کند در حدود 75 دسی بل است. فیلتر خروجی هوایش از نوع هپا ( HEPA 13 ) است. لوله تلسکوپی نیز دارد.

فیلتر هپا در این جاروبرقی از نقاط قوت جاروبرقی « QUEEN-24 » شرکت « سامسونگ » است.

نقد و بررسی جاروبرقی « QUEEN-24 » شرکت « سامسونگ »

در این قسمت به نقد و بررسی دستگاه جاروبرقی سامسونگ مدل « QUEEN-24 » می پردازیم :

1 - ساختار و بدنه

این جاروبرقی دارای طراحی زیبا و ساده ای از جنس مواد پلاستیکی با کیفیت است و در رنگ بندی های متنوع از جمله آبی، آبی تیره، مشکی و قرمز موجود است. جاروبرقی « QUEEN-24 » دارای چرخ های بزرگی در زیر بدنه قسمت پشتی دستگاه می باشد که قدرت مانور فوق العاده ای را به جاروبرقی داده است که به راحتی در سطوح مختلف حرکت می کند. در قسمت عقبی جارو و روی آن، دکمه های بزرگ خاموش و روشن کردن و سیم ‌جمع ‌کن، قرار دارند. پیچ تنطیم قدرت موتور نیز در بین این دو دکمه قرار دارد.

نشانگر کوچکی در قسمت میانی بدنه و روی دستگاه تعبیه شده است که در صورت پر شدن مخزن به کاربر هشدار می ‌دهد. علاوه بر این، بر روی این دستگاه، برای قرار گیری سری ها و پارویی ها فضای ویژه ای در نظر گرفته است که دارای در پوش پلاستیکی است.

2 - مخزن ها

در داخل جاروبرقی مدل « QUEEN-24 » سامسونگ مخزن دائمی با گنجایش 4 لیتر تعبیه شده است که ظرفیت بسیار بالایی است و دفعات تخلیه را کاهش می دهد و امکان جارو کردن را طولانی تر می کند.

سامسونگ برای جلوگیری از مشکل کاهش قدرت مکش به هنگام پر شدن کیسه زباله، راهکاری بسیار خلاقانه در جاروبرقی مدل « QUEEN-24 » به کار برده است. فیلتر سایکلون (Cyclone ) یا چرخشی، تولید سامسونگ می باشد که در این دستگاه نیز به کار برده شده است. این فیلتر ابتدا ذرات بزرگ ‌تر و سنگین ‌تر جدا می کند و این امکان را برای استفاده‌ی بهینه از فضای داخل کیسه‌ ی جاروبرقی و قدرت مکشی قوی و یکنواخت را فراهم کرده است.

فیلتر سایکلون (Cyclone )، که به‌ نحوی مناسب، کنار دسته‌ی جاروبرقی تعبیه‌ شده است، به‌راحتی به بیرون و داخل می‌ لغزد و دسترسی به آن، حتی هنگامی‌ که جاروبرقی در حالت ایستاده قرار دارد، آسان است؛ کافی است آن را بپیچانید تا بیرون بیاید و آن را تخلیه کنید و با یک پیچ دیگر جا بیندازید.

3 - پارویی اسمارت - باهوش

 در این جاروبرقی، پاروی اصلی با طراحی ویژه ای وجود دارد که ممکن است در نگاه اول همانند دیگر جاروها به نظر آید و یک دکمه ی ساده ی ورود و خروج برس های زیر بیشتر نداشته باشد. اما محل اتصال لوله ‌ی فلزی به پارویی طوری طراحی ‌شده است تا در جهات مختلف خم شود و دسترسی به فضاهای مختلف را ممکن سازد.

4 - پارویی توربو مخصوص فرش

خلاقیت سامسونگ در این دستگاه جاروبرقی، واقعا فوق العاده است و این خلاقیت در طراحی پاروی توربوی فرش نیز به صورت واضح به چشم می آید. طراحی این پارو به گونه ای است که برای خانه‌ های ایرانی که از فرش استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است. این پارویی، قدرت مکش جارو را روی دهانه متمرکز می کند و با استفاده از برس های روی دهانه، جمع آوری مو و گرد وغبار از روی فرش، بهتر صورت می گیرد.

5 - لوله تلسکوپی

از دیگر مزایای جاروبرقی مدل « QUEEN-24 »، لوله ی تلسکوپی آن است که باعث می شود ارتفاع آن به راحتی متناسب با قد افراد تنطیم گردد و این کار فقط با کشیدن قطعه ‌ی مربوطه در میانه ‌ی لوله ‌ی فلزی به هر سمت، اتفاق خواهد افتاد.

6 - فیلتر ها

این جاروبرقی مجهز به فیلتر های مختلفی است که در ابتدا با استفاده از یک فیلتر به نام سایکلون (Cyclone ) گرد و غبار جذب می شوند و سپس زباله ها به داخل مخزن می روند و با استفاده از فیلتر هپا (HEPA13 ) و فیلتر مایکرو، هوا کاملا از گرد و غبار صاف شده و هوای خروجی تا بیش از 99 درصد تمیز می شود.

7 - شعاع کارکرد

شعاع کارکرد این جارو با برخورداری از یک سیم برق بلند در حدود 7 متر، به همراه خرطومی و لوله فلزی تلسکوپی و قدرت مانور بالا، به بیش از 10 متر می رسد. زمان استفاده از جاروبرقی را با توجه به قدرت دستگاه و کم‌ شدن محدودیت برای نزدیک ‌بودن به پریز برق، می توان افزایش داد.

آیا جاروبرقی مدل « QUEEN-24 » را بخریم یا نخریم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، شرکت « سامسونگ » از تولید کنندگان برجسته و مهم لوازم‌ خانگی برقی در جهان است که محصولات با کیفیت و کارآمد به همراهی خدمات پس از فروش جاروبرقی سامسونگ و سایر محصولات این کمپانی مناسب در کشورهای مختلف، از جمله ی مزایای این شرکت است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. اما جاروبرقی یک دستگاهی است که صدای زیادی را تولید می کند و جاروبرقی « QUEEN-24 » هم از این قائده مستثنی نیست اما می توان گفت این مدل جاروبرقی نسبت به رقیبان خودش صدای زیادی تولید نمی کند و با تمیز کردن فیلتر ها و مخزن، صدای آن کمتر نیز می شود. نداشتن کنترل قدرت موتور یا دکمه ‌های خاموش و روشن روی دسته، می تواند تنها ضعف این جاروبرقی باشد که این مورد با توجه به قیمت کم تر و قدرت بیشتر جاروبرقی برای اکثر افراد قابل اغماض است. به هر حال باید بگوییم که اگر برخی از آپشن ها را نمی خواهید و در مقابل جارویی با قیمت مناسب و قدرت بیشتر می خواهید، جاروبرقی مدل « QUEEN-24 » انتخاب بسیار خوبی است.

خواندن 9406 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.