مشخصات جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870»

در حال حاضر یکی از وسایلی که در طول هفته کاربرد زیادی دارد و هم چنین مصرف بالایی نیز دارد جاروبرقی است. جاروبرقی های امروزی دیگر جای جارو دستی ها و مکانیکی ها را گرفته اند و کار نظافت را بسیار راحت کرده اند.

جاروبرقی ها را در یک دسته بندی کلی، به دو گروه کلی تقسیم بندی می کنند که عبارتند از : کیسه ای و مخزنی. این دو گروه از جاروبرقی ها هر کدام دارای مزایایی هستند که برای کاربرد های مختلف مناسب است.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید یک جاروبرقی، به آن دقت کنید، توان مکش جاروبرقی است. وزن سبک جاروبرقی، عامل دیگری است که موجب می شود به راحتی آن را در مکان های مختلف، به راحتی جا به جا کنید. نظافت سطوح مختلف با تولید سری های جانبی مختلفی که در برخی از جاروبرقی ها وجود دارد، موجب راحت شدن نظافت سطوح مختلف می شود.

شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی « ال جی »، محصولی را به نام جاروبرقی مدل VI-3870 تولید کرده است که ویژگی های بسیار خوبی دارد و ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی این جاروبرقی بپردازیم.

مشخصات جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870»

معرفی جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870 » :

امروزه، یکی از معتبر‌ترین و شناخته ‌شده‌ ترین برندهای موجود در جهان به‌ ویژه در بازار ایران، شرکت « ال جی » است. این شرکت در زمینه ‌های مختلفی از جمله ساخت لوازم صوتی و تصویری، گوشی ‌های هوشمند، لوازم‌ خانگی و . . . فعالیت‌ های گسترده‌ ای دارد.

یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت شرکت « ال جی »، جاروبرقی ال جی مدل VI-3870 است که طراحی آن بسیار زیبا و شکیل است. موتور داخلی ای که در این جاروبرقی وجود دارد، دارای توان 700 واتی است و مخزن جاروبرقی، 4 لیتر ظرفیت دارد. این ظرفیت بالایی که مخزن جاروبرقی ال جی دارد، موجب شده است تا زمان استفاده از جاروبرقی و جاروکشیدن، افزایش یابد.

قدرت مکش این جارو، با وجود توان مصرفی کم، بسیار زیاد است. این جارو از یک موتور هوشمند به نام موتور اینورتر ، بهره می برد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

با استفاده از لوله ی تلسکوپی که در جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870 » وجود دارد، می توان به راحتی برای افراد مختلف آن را تنظیم کرد و امر جارو کشیدن برای هر فرد با این جاروبرقی راحت است. زیرا لوله ی تلسکوپی اش، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و کاربر می تواند متناسب با قد خود، آن را تنظیم کند.

نکته ی دیگری که در این جاروبرقی وجود دارد، وجود فیلتر سه لایه ی هپا ( HEPPA ) است که با استفاده از این فیلتر، هوای خروجی دستگاه، تا بیش از 99 درصد، از گرد و غبار و ذرات آلودگی، پاک سازی می شود و هوای سالم و پاک را تحویل محیط می دهد.

دسته ی جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870 » ارگونومیک طراحی شده است و این مورد، موجب سهولت استفاده از جاروبرقی در سطوح مختلف شده است. علاوه بر این، دکمه های جاروبرقی روی این دسته قرار دارد که به راحتی می توان به تنظیمات آن دسترسی داشت و در مجموع، کار با این جاروبرقی مدل ال جی، بسیار راحت است.

هم چنین، این جارو از یک خرطومی سبک و انعطاف پذیر بهره می برد که باعث می شود به راحتی در همه ی جهت ها حرکت کند و به سهولت استفاده از جارو، بیفزاید.خب بعد از گفتن لازم در مورد قطعات جاروبرقی مذکور به سراغ نقد و بررسی آن می رویم.

نقد و بررسی تخصصی جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870 » :

در این بخش به بررسی تخصصی این جاروبرقی می پردازیم :

کاربری راحت

یکی از جاروبرقی هایی که در دسته ی جاروبرقی های کیسه دار، قرار می گیرد، جاروبرقی « VI-3870 » ال جی است. به همراه این جاروبرقی، یک کیسه ی پارچه ای ضد حساسیت نیز به کاربر عرضه می شود.

علاوه بر این، با استفاده از دکمه های کنترلی که بر روی دسته ی این جاروبرقی وجود دارد، کار با این جاروبرقی بسیار آسان و بدون دردسر است. این دکمه ها، جدا از دکمه های روی بدنه هستند. به این ترتیب، در هنگام کار با جارو، می توان بدون خم و راست شدن، تنظیمات جارو را انجام داد و در نتیجه از ابتلا به بیماری های مربوط به ستون فقرات، جلوگیری می شود.

دکمه ی دیگری بر روی پایه ی این جاروبرقی تعبیه شده است که با فشار دادن آن، سیم جارو به طور خودکار جمع خواهد شد. این دکمه به صورتی طراحی شده است که می توان با پا هم آن را فشار داد.

چراغ نشانگر مخزن که بر روی بدنه ی جارو تعبیه شده است، کاربر را از میزان پر بودن مخزن جارو، آگاه می سازد تا کاربر از زمان مناسب برای تعویض کیسه، مطلع شود.

از دیگر مواردی که به کیفیت این جارو افزوده است، بدنه ی فلزی است که ظاهری شیک و جذاب را برای جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870 » به ارمغان آورده است.

موتور هوشمند جاروبرقی

اولین جاروبرقی ای که به گفته ی شرکت « ال جی »، از یک موتور اینورتر هوشمند بهره می برد، جاروبرقی « ال جی » مدل « VI-3870 » است که در ساخت آن از Smart Inverter Motor™ 2.0 استفاده شده است. وجود این فناوری در این جاروبرقی باعث شده است، جریان هوای جارو، تا 10 برابر سریع تر از حالت گردباد باشد و در نتیجه، مکش جارو با وجود توان مصرفی کم، بسیار قوی باشد و همچنین، طول عمر این موتور، بیشتر از دیگر موتورهای جاروبرقی است.

علاوه بر این، برای کنترل صدای زیاد ، ال جی مخزن دوگانه ای را برای این جاروبرقی طراحی کرده است که باعث شده است که به صورت یک عایق صدا در اطراف موتور باشد و در نهایت صدای خروجی موتور، کاهش پیدا کرده است. محدوده ی میزان صدای این جاروبرقی، در حدود 70 تا 75 دسی بل است.

فیلتر هپا (HEPA )

همانطور که گفتیم، این جاروبرقی از فیلتری به نام فیلتر هپا (HEPA ) بهره می برد که هوای خروجی را بسیار پاکسازی می کند. کلمه ‌ی HEPA درواقع مخفف عبارت High Efficiency Particulate Air ( راندمان بالای ذرات هوا ) است. این فیلتر در قسمت خروجی هوا در پشت جاروبرقی قرار دارد. ذرات معلق هوا که برای سلامتی مضر هستند، با استفاده از فیلتر هپا 14، از هوای خروجی دستگاه پاک سازی و حذف می شود.

نکته ی جالب این جاست که این فیلتر را می توان شستشو داد. سه لایه برای این فیلتر طراحی شده است که تا 99.99 درصد، ذرات گرد و غبار را از هوای خروجی پاک سازی می کند.

طراحی

این جارو در ابعاد، 484*250*312 میلی متری طراحی شده است که 5.5 کیلوگرم وزن دارد.

ال ‌جی برای این جارو حالت‌ های پارک متناسبی در نظر گرفته است. کافی است در فواصل بین جاروکشی، قلاب سر نازل را در شیاری که پشت محفظه ‌ی غبار قرار دارد، جا دهید تا لوله‌ ی جارو به صورت متعادل بایستد. علاوه بر این، در زمان پایان کار دستگاه می ‌توانید به صورت عمودی آن را نگهداری کنید. به این منظور قلاب سر نازل را داخل بست زیر دستگاه قرار دهید.

نقاط قوت

از جمله نقاط قوتی که در این جاروبرقی وجود دارد، می توان موارد زیر را نام برد :

1 - این جارو دارای کنترل روی دسته اش است.

2 - فیلتر هپای سه لایه، نقطه قوت دیگر است.

3 - برخورداری از موتور اینورتر هوشمند.

نقاط ضعف

این جارو همانند اکثر جاروبرقی های بازار، قابلیت جذب مایعات را ندارد و طول سیمش، کمتر از 7 متر است اما با این حال، شعاع کارکرد خوبی در حدود 9 متر دارد.

جمع بندی

محصولات شرکت « ال جی »، دارای کیفیت مرغوب و خدمات پس از فروش عالی است و همین موارد باعث شده است تا محصولات این شرکت، طرفداران زیادی داشته باشد. جاروبرقی مدل « VI-3870 » ال جی هم از این قاعده مستثنی نیست.

اگر به دنبال یک جاروبرقی با قدرت مکش بالا و صدای کم و سبک و با ظرفیت مخزن بالا هستید، جاروبرقی مدل « VI-3870 » انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

همچنین شما عزیزان جهت تعمیرات جاروبرقی ال جی خود در انواع مدل می توانید با تعمیرگاه جاروبرقی دیبا سرویس در ارتباط باشید

خواندن 6734 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.