جاروبرقی « ال جی » مدل  «  VB-8520»

مقدمه

نظافت یکی از کارهای روزمره ی ما انسان ها است که جارو کردن جزئی از آن است. در گذشته برای جارو کردن از جارو های دستی استفاده می کردند و که نوع پیشرفته اش، جارو های مکانیکی بود. اما امروزه دیگر از این جارو ها برای جارو کردن استفاده نمی کنند و جاروبرقی ها، جای جارو های دستی و مکانیکی قدیمی را گرفته اند. جارو کشیدن با جاروبرقی ها، کار نظافت را بسیار ساده کرده است و هم چنین کارایی این دستگاه ها بسیار بالا تر از جارو های دستی و مکانیکی است.

شرکت « ال جی »، یکی از شرکت های مطرح تولید کننده ی لوازم خانگی و جاروبرقی است که تا به امروز، محصولات بسیار متنوعی را به بازار جهان و ایران عرضه کرده است و علاقه مندان و مشتریان زیادی را با محصولات با کیفیتی که ارائه داده است، جذب خود کرده است.

در این مقاله قصد داریم یکی از انواع جاروبرقی های شرکت « ال جی » به نام جاروبرقی ال جی مدل VB-8520 را معرفی کنیم.

جاروبرقی « ال جی » مدل  «  VB-8520»

جاروبرقی مدل « VB-8520» ساخت شرکت « ال جی «

جاروبرقی های امروزی در دو گروه کلی کیسه دار و بدون کیسه تقسیم بندی می شوند که جاروبرقی مدل « VB-5820 » در گروه بدون کیسه قرار دارد. بازدهی این جاروبرقی با وجود تکنولوژی سایکلون (CYCLONE ) بسیار خوب است. این تکنولوژِی به نحو قابل توجهی ذرات آلوده را از هوا خروجی دستگاه پاک سازی می کند. قدرت موتور این جاروبرقی دارای توان 2 هزار وات است که قدرت مکش بسیار خوبی را در سر پارویی اش برای جمع آوری زباله ها ایجاد می کد. جاروبرقی مدل « VB-5820 » از طراحی زیبا و ساده ای بهره می برد و جنس مواد به کار رفته نیز، به زیبایی و کار آمدی دستگاه افزوده است.

بررسی کلی جاروبرقی ال جی مدل « VB-8520 »

جاروبرقی مدل « VB-8520 »، یکی از جاروبرقی های خوش ساخت، کاربردی و با کیفیت شرکت « ال جی » است که شرکت ال جی در طراحی اش، از خلاقیت زیادی استفاده کرده است.

فیلتر هایی که در این جاروبرقی تعبیه شده است ( از جمله فیلتر هپا و سایکلون ) به خوبی هوای خروجی دستگاه را از گرد و غبار و ذرات آلوده پاک سازی می کند و برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند و به هوای آلوده حساسیت دارند، این جاروبرقی بسیار مناسب است. به علاوه، جارو به سیستم دیگری به نام سیستم مکش گرد بادی، مجهز شده است که ذرات گرد و غبار را به بازدهی بسیار مناسب، از هوا جدا می سازد و هم چنین قدرت مکش جارو را برای مدت طولانی تری، حفظ می کند.

حمل این جاروبرقی 6 کیلوگرمی با استفاده از دستگیره ای که بر روی بدنه اش قرار دارد، بسیار راحت است. در زیر بدنه جاروبرقی « VB-8520 »، دو چرخ بزرگ و روان تعبیه شده است که امکان جا به جایی جارو را به خوبی فراهم کرده است و به این ترتیب، جارو قدرت مانور خوبی دارد.

از دیگر ویژگی های جاروبرقی « VB-8520 »، لوله ی تلسکوپی آن است که طول آن، قابلیت تنظیم دارد و می توان آن را متناسب با قد تنظیم کرد.

از دیگر سیستم هایی که برای این جاروبرقی در نظر گرفته شده است، سیستم فشرده سازی زباله ها است که با استفاده از یک تیغه انجام می شود و در نتیجه مخزن زباله ی جارو، دیر تر پر می شود.

شعاع کارکرد این جاربرقی با بهره گیری از یک سیم بلند 8 متری و لوله ی تلسکوپی، بسیار بالا است و به راحتی می توان در نقاط دور تر از پریز برق، با جاروبرقی کار کرد.

بررسی تخصصی تر جاروبرقی ال جی مدل « VB-8520»

در ادامه به بررسی دقیق تر این جاروبرقی و قطعات جاروبرقی مذکور می پردازیم :

ساز و کار

یکی از مزیت هایی که برخی از جاروبرقی ها و مخصوصا جاروبرقی های شرکت ال جی دارند، برخورداری از فیلتری است به نام فیلتر هپا کربن اکتیو ( HEPPA 13 ) که یک فیلتر بهداشتی است و در محل خروجی هوا در جاروبرقی نصب می شود و باعث می شود که ذرات آلوده از هوای خروجی جداسازی شود و یک هوای پاک و سالم را وارد محیط کند. جاروبرقی « ال‌ جی » مدل « VB-8520» نیز این قابلیت را دارا می باشد که به اعتبارش افزوده است.

از دیگر قابلیت های خوب این جارو، قابلیت تنظیم قدرت موتور است که با استفاده از یک کلید که بر روی دسته اش تعبیه شده است، این امکان را برای کاربر فراهم کرده است. تنظیم قدرت موتور باعث می شود زمان و قدرت مؤثر سیستم مکش جارو، افزایش یابد. قابلیت دیگر جاروبرقی « VB-8520» قابلیت فشرده سازی زباله ها است همه ی این قابلیت ها در کنار هم باعث شده است استفاده از جاروبرقی ساده و کارکردش بالا باشد.

قابلیت ‌ها

همانطور که اشاره شد، شرکت ال جی برای جاروبرقی « VB-8520» یک سیم 8 متری را در نظر گرفته است که ضمن برخورداری از یک لوله ی تلسکوپی قابل تنظیم، شعاع کارکردی در حدود 11 متر را دارد. لوله ی تلسکوپی قابل تنظیم باعث شده است که جاروبرقی برای هر فردی با طول قد متفاوت، مناسب باشد. گنجایش مخزن این جاروبرقی، 1.2 لیتر می باشد و در نهایت محفظه ‌ی تعبیه ‌شده برای متعلقات، از دیگر مشخصات جاروبرقی « VB-8520» می باشد. این جاروبرقی، گواهی نامه ی BAF انگلستان و هم چنین گواهی نامه ی SLG آلمان را دارد.

نقاط قوت :

از جمله نقاط قوت این جاروبرقی می توان سیستم فشرده سازی زباله و فیلتر هپا ( HEPPA 13 ) را نام برد. علاوه بر این، شعاع کارکرد جاروبرقی « VB-8520» به اندازه ی 11 متر است که بسیار مناسب است.

نقاط ضعف :

یکی از نقاط ضعف جاروبرقی مدل « VB-8520» ال جی، نداشتن نشانگر پر بودن مخزن است. به این ترتیب شما در هنگام استفاده از جاروبرقی، نمی دانید که مخزن کی پر می شود. این جاوربرقی، همانند اکثر جاروبرقی های بازار، قدرت جذب مایعات را نیز ندارد.

جمع بندی

جاروبرقی « VB-8520»، یکی از جاروبرقی های زیبا و خوش ساخت شرکت ال جی است که قابلیت های بسیار خوبی را دارد و انتخاب آن برای منازل بسیار مناسب است. باید در نظر داشته باشید که جاروبرقی یکی از وسایل پر سر و صدا است و جاروبرقی « VB-8520» از این قاعده مستثنی نیست. محدوده ی صدای تولیدی این جاروبرقی 74 دسی بل می باشد که در بین دیگر جاروبرقی ها بسیار صدای کمی دارد. به هر حال، جاروبرقی ال جی مدل « VB-8520» در کنار قابلیت هایی که دارد، قیمت مناسبی دارد و می تواند انتخاب خوبی برای خریداران جاروبرقی باشد.

در آخر اینکه شما عزیزان جهت تعمیرات جاروبرقی ال جی خود در انواع مدل می توانید با تعمیرگاه جاروبرقی دیبا سرویس در ارتباط باشید

 
 

 

خواندن 6724 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.