مشخصات کامل جاروبرقی ال جی مدل VB- 8320

جاروبرقی یکی از لوازم خانگی پر کاربرد است که با نظافت خانه و سلامتی انسان ارتباط دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مدل جدید جاروبرقی ساخت شرکت « ال جی » مدل «VB-8320» بپردازیم.

« ال ‌جی » شرکتی معتبر در زمینه ‌ی تولید لوازم‌ خانگی برقی است که دستگاه‌ های متنوعی به بازار جهانی عرضه کرده است و مشتریان و علاقه ‌مندان زیادی در سراسر جهان دارد.توصیه میکنیم در ادامه مقاله دیبا سرویس بعنوان مرکز تعمیرات جاروبرقی ال جی همراه باشید

نقد و بررسی کلی

جاروبرقی مدل «VB-8320» شرکت « ال جی »، دارای موتور داخلی با توان 2000 وات قدرتمندی است که قدرت مکش آن بسیار فوق العاده است. این جاروبرقی دارای یک لوله ی تلسکوپی است که قابلیت کوتاه و بلند شدن دارد و به راحتی می توان آن را برای حالت های مختلف و متناسب با قد تنظیم کرد. هم چنین جاروبرقی ال جی مدل «VB-8320» دارای یک سیستم مکش گرد بادی است که بازدهی بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند ذرات گرد و غبار را از هوا جدا سازد و هم چنین موجب حفظ قدرت مکش موتور در طولانی مدت می شود.

فیلتر بهداشتی هپای تعبیه شده در قسمت انتهایی دستگاه و محل خروجی هوا، موجب می شود گرد و غبار از هوای خروجی پاک سازی شود و هوای خروجی دستگاه پاک و سالم وارد محیط شود. سیستم دیگری نیز به نام سیستم کمپرسور یا فشرده ساز در جاروبرقی ال جی مدل «VB-8320» موجود است که با استفاده از تیغه های مخصوص، ذرات گرد و غبار را به صورت متراکم در می آورد. این موجب می شود که مخزن 1.2 لیتری این جاروبرقی دیر تر پر شود و ظرفیت نگهداری زباله ها، تا سه برابر مدل های پاکتی افزایش یابد.

حمل این دستگاه جاروبرقی با استفاده از دستگیره ای که بر روی بدنه ی جارو قرار گرفته است، بسیار راحت است و هم چنین حرکت دادن این جارو با وجود دو چرخ بزرگ در زیر جارو بسیار روان و آسان است و جارو به راحتی روی سطح زمین، روانه می شود.

مشخصات کامل جاروبرقی ال جی مدل VB- 8320

مشخصات جاروبرقی مدل «VB-8320»  ال جی

در این بخش به ذکر مشخصات این جاروبرقی می پردازیم :

جاروبرقی مدل «VB-8320» شرکت « ال جی »، یک جاروبرقی بدون کیسه است که در حدود 6 کیلو گرم وزن دارد. قدرت موتور این جارو 2 هزار وات است. جاروبرقی ال جی مدل «VB-8320»  قابلیت جذب مایعات را ندارد، سیم جمع کن خود کار دارد و هم چنین کلید کنترل روی دسته را نیز دارد.

این جارو، پاکت ندارد، فیلتر بهداشتی دارد و کلید ها روی دسته ی این جارو تعبیه شده اند. سیستم کمپرسور( فشرده سازی) و قدرت مکش پایدار از دیگر مشخصات این جاروبرقی است. مخزن این جارو به راحتی تخلیه می شود.

جاروبرقی ال جی مدل «VB-8320» موفق به کسب گواهی نامه SLG آلمان و گواهی نامه ضد آلرژی BAF انگلستان شده است. جاروبرقی ال جی مدل «VB-8320» قابلیت فشرده سازی زباله تا سه برابر بیشتر را دارد. و هم چنین دارای برس های چند منظوره ( برای فرش، موکت، پارکت، مبلمان، گوشه ی پنجره ها، درز ها و فضاهای با دسترسی کم ) می باشد.

طول سیم کابل این جاروبرقی 8 متر است. میزان صدای تولیدی اش 77 دسی بل است و گنجایش مخزنش 1.2 لیتر است. فیلتر خروجی این جاروبرقی از نوع HEPA 13 می باشد و لوله تلسکوپی قابل تنظیم دارد.

نقاط قوت جاروبرقی مدل «VB-8320» ال جی

شرکت « ال جی » در ساخت انواع مختلف جاروبرقی همراه با قطعات جاروبرقی باکیفیت عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است که جاروبرقی «VB-8320» نمونه ای از آن ها است. این جارو با قدرت مکش فوق العاده ی 2 هزار وات و صدایی در محدوه ی 75 تا 80 دسی بل، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

اما این جاروبرقی دارای نقاط قوتی است که انتخاب آن را برای خرید، بسیار عالی ساخته است. از جمله ی نقاط قوت این جاروبرقی می توان علاوه بر سیستم مکش گرد بادی، موارد زیر را نام برد :

1 - فیلتر هپا HEPA13

فیلتر هپای تعبیه شده در قسمت خروجی هوای این جاروبرقی، هوای پاک و سالم را به محیط خانه تحویل می دهد و گرد و خاک را از هوا می زداید و در داخل محفظه نگه می دارد. این نوع فیلتر، دارای لایه بندی های با ساختار محکم و به هم فشرده ای است که می تواند ذرات گرد و غبار و عوامل حساسیت زا را به خوبی جذب کند. فیلتر هپا با این ساختاری که دارد می تواند ذرات بسیار ریز را حتی تا اندازه ی ۳/۰ فیلتر کند.

هوای خروجی از این دستگاه تا 99.95 درصد پاک سازی شده است و این می تواند ریسک بیماری های آلرژیک و تنفسی را کاهش دهد و به حفظ بهداشت و سلامت کمک می کند.

2 - قدرت مکش پایدار

مزیت دیگر جاروبرقی مدل «  VB-8320» ال جی، قدرت مکش پایدارش است. این جارو دارای سیستمی است که مکش گرد بادی دارد و می تواند ذرات گرد وغبار را از هوا جدا کند. این سیستم دارای بازدهی بسیار عالی است که موجب می شود قدرت مکش جاروبرقی « VB-8320 » برای مدت زمان بیشتری حفظ شود.

3 - کمپرسور

نقطه ی قدرت دیگر جاروبرقی « VB-8320 » ال جی، امکان ذخیره سازی بیشتر زباله ها است. اکثر جاروبرقی ها دارای مخزن پاکتی هستند که هم خالی کردن آن ها مشکل است و هم با آلودگی بیشتر محیط همراه است. تکنولوژی ای که در این جاروبرقی به کار رفته است، زباله ها را فشرده کرده و مقدار بیشتری از زباله ها را در خود ذخیره می کند. ذخیره سازی زباله در « VB-8320 » تا 3 برابر دیگر جاروها است.

روند کار این کمپرسور به گونه ای است که ذرات گرد وغبار و خاکروبه ‌ها وارد یک مخزن مخصوص می شود و با استفاده از یک تیغه ی فشرده ساز، این زباله به تکه های فشرده تبدیل می شوند. در نهایت، مخزن 1.2 لیتری با فشرده سازی زباله ها، دیر تر پر می شود. علاوه بر این، در عرض چند ثانیه می ‌توان زباله‌ های متراکم‌ شده را از داخل مخزن خالی کرد و در مجموع خالی کردن این محفظه هم آسان تر و هم بهداشتی تر است زیرا گرد و غبار و ذرات غیر بهداشتی نیز در هوا پخش نمی شود.

4 – استفاده راحت تر برای کاربر

این دستگاه با استفاده از دکمه های کنترلی که بر روی دسته ی آن تعبیه شده است و هم چنین بهره گیری از یک لوله ی تلسکوپی که قابلیت کوتاه و بلند شدن دارد، استفاده ی راحت تر را برای کاربر فراهم کرده است زیرا کاربر به راحتی می تواند لوله تلسکوپی را متناسب با قد خود تنظیم کند. علاوه بر این، حمل این جاروبرقی با استفاده از دسته ای که روی بدنه قرار دارد، بسیار آسان است و چرخ های بزرگ زیر جارو، حرکت روان جارو بر روی سطح زمین را فراهم کرده است. برس های چند منظوره نیز، استفاده از جارو را برای نظافت سطوح مختلف ( از جمله فرش، پارکت، مبلمان، گوشه‌ ی پنجره‌ ها، درز ها و همچنین فضا های با دسترسی کم )، امکان پذیر کرده است.

5 - گواهی ‌نامه‌های کیفیت

کیفیت این جارو بسیار فوق العاده است و دارای گواهی نامه ی SLG آلمان ( به معنای داشتن بالاترین کیفیت ) و گواهی ‌نامه‌ی ضد آلرژی BAF از کشور انگلستان می باشد.

خواندن 6416 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.