همه چیز در مورد تعمیر جاروبرقی های مختلف سامسونگ

همه چیز در مورد تعمیر جاروبرقی های مختلف سامسونگ

جاروبرقی قوطی شکل سامسونگ چگونه کار می کند؟

چون که فن جاروبرقی قوطی شکل بیشتر از فن جاروبرقی ایستاده عایق و ایزوله صدا و الکتریسیته است به طور معمول کمتر باعث آسیب مصرف کننده می گردند.

چگونه جاروبرقی ایستاده سامسونگ را تعمیر نمائیم؟

در ادامه به آموزش تعمیر جاروبرقی ایستاده سامسونگ به شکل ساده ای می پردازیم از جمله قسمت های مورد نظر کلید off,on و سیم و اتصالات سری قدرت ، اشغال کش ، موتور و رول سیم جمع کن در جاروبرقی قوطی شکل سامسونگ را تعمیر نمائید.

سرویس و تعمیر کلید جاروبرقی سامسونگ on وoff

چونکه کلید off,on خیلی استفاده می شود کلید off ,on می تواند خراب شود . خوشبختانه در بیشتر مدلها کلید قابل دسترسی است، بعضی از کلیدها در محلشان پرچ شدند اما بیشتر آنها پیچ شدند.

کلید رو تست کنید اگر خراب بود تعویض نمائید.

قدم اول: مطمئن باشید جاروبرقی سامسونگ به برق متصل نباشد، سپس صفحه روپوش را از روی سوئیچ بردارید تا پشت سوئیچ لخت و قابل دسترس شود. کلید ممکن است روی دستگیره یا روی لوله جاروبرقی سامسونگ باشد.

قدم دوم: سیم ها را کاملا چک نمائید تا مطمئن شوید کاملا اتصال تا سوئیچ برقرار می باشد.

قدم سوم: با یک تستر اتصال یا مولتی تستر چک کنید که مدار سوئیچ وقتی کلید قطع است برقرار نباشد و زمانی که کلید on می باشد مدار وصل باشد.

قدم چهارم: وقتی مشکلی در مدار جاروبرقی سامسونگ وجود داره یا سوئیچ نمی تونه بدرستی تست شود کلید را بردارید و آنرا تعویض نمائید با یک کلید مشابه خودش.

سرویس آشغال روب جاروبرقی سامسونگ :

تست آشغال کش اولین قسمتی از جاروبرقی ایستاده سامسونگ است که با اشغالها و کثافات تماس دارد ، هم چنین یکی از اولین قسمتهایی است که به سرویس نیاز دارد، آشغال روب دارای چرخهای گرد و یک ردیف از برس فیبری نازک می باشد که برس ها می توانند کل پائین اشغال روب را بپوشانند، چرخها می توانند آسیب ببینند.

خدمات تعمیرات جاروبرقی دیبا سرویس:

تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

تعمیرات جاروبرقی ال جی

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

تعمیرات جاروبرقی بوش

و سایر برندهای جاروبرقی

خواندن 7131 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.